Monday, December 12, 2011

kes berat si pelupa.

hye semua..

sedihnya aku, kenapa la mesti macam ni..
aku rasa aku ni dah pelupa tahap tinggi, kalau setakat lupa benda
kecil2 masih boleh trima la.. tapi ni aku rasa macam tak boleh nak maafkan lagi..


maafkan diriku,

bayangkanlah kawan-kawan..
aku tertinggal kunci moto untuk sekelian kalinya,
tapi ni kes berat sebab tu moto member aku.
baru dibeli tak sampai sebulan..

syukur sangat ada insan ni,

kertas tu aku dapat kat moto.. masa lepas balik kelas.. (berair biji mata aku)
nasib baiklah moto tu aku parking dalam u.. kalau x..
aku tak taw nak bayangkan macam mana.

aww.. u are so sweet. siap tinggal no phone lagi tu.
thanks stranger.. *~

10 comments:

NZ Diaz said...

Alhamdulillah masih ada orang berhati mulia macam ni :)

jangan tinggla lagi, ingat. :D

..iNurqa .. said...

saya pun pelupa jugak tapi ta pernah lupa kunci kenderaan . kunci rumah salu lupa bawak kuar adalah . nasib baik ada ibu kat uma . hehe

liza nora said...
This comment has been removed by the author.
liza nora said...

@NZ Diaz: tula, syukur sgt. sy risau hilang je.. coz tu moto kawan..

@iNurqa: hehe. awk pun ye?.. dlu mula2 bawa skuter, lupa bukk tongkat.. haha.. ish3.. mcm2 btol..

gmiDOTstudent09 said...

hahaha . how come it happen . mkn semut bnyk erh . kalau hilang . waaa . nangis air darah pun tak gune kottt

http://speechless009.blogspot.com/2011/12/cita-cita.html

cik pinaz said...

len kali berhenti je moto trs cabut kunci .. hehe

emiey ir said...

ok la tinggal kunci... nnti ngan tertinggal laki plak... hahhaahha~ (gurau)

liza nora said...

@gmiDOTstudent09: dah terlalu byk nk pikir.. huhu.. letih sgt..

@Cik pinaz: termakan moyang semut kot.. terlupa sgt2.. hee

@emey ir: opps.. tertnggal laki hope2 tak lahh.. haha..

paihujey said...

apalagi..ngorat la..belanja minum air..hehehe

liza nora said...

@paihujey: hahaha.. gud idea.. bgus2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...