Tuesday, December 27, 2011

cerita kartun faveret kat tv.

holaa..

musim cuti sekolah ni, aku pun cuti..
jadi dapat lah menumpang tengok kartun kat tb.
eheh.. seronok juga layan kartun bila dah besar gedang camni..

ninjaboys.
*teringat simbei dengan hingus yang tak pernah kering. haha.

cerita pasal sebuah keluarga, atashinci..

aku suka sangat sebab karakter mak dia tu..
siap pernah cakap kat mak aku lagi :

"mummy, perangai mummy sebijik cam mak dia"
hahaha.. gelak2 sampai mak aku naik angin..


siapa yang tak kenal doreamon??..
korang duduk kat mars kot.. hee..

dragon ball.

aku minat masa kecik2 dulu je, bila dia dah besar, macam bosan..
langsung tak de minat nak tengok lagi..

lama sgt dah tak tengok kartun sambil baring2,
kemudian gelak sorang2..
rindu nya zaman tu..

4 comments:

sobri yaacob said...

drgon ball the bst!!
membsar dgn karun 2..he..he..

liza nora said...

@sobri yaacob: saya suka time dia kecik2 je.. memg best.. hehe

myra azraff said...

suka spongebob..dah besar pon x bosan..hehe:)

liza nora said...

@myra azraff: yes..! agree. alamk .. cne bley terlupa nk include ni?. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...