Sunday, January 1, 2012

tak ada azam tahun baru. !

hye 2012..

alhamdulillah, baru sahaja dikurniakan tubuh badan yang sihat menjelang 2012,
saya mengalami demam yang teruk pada 2011, December 30.

dimasukkan ke hospital, saya dibawa oleh cewekku yang memandu laju dari k.l sebab terkejut mendengar saya diserang demam sawan. oh, tidak..tidakk..
tapi, demam teruk muntah-muntah sehingga tubuh tidak mampu bangun lagi..

ubat pun tak mampu nak telan, jadi suntik sahajalah wahai nurse,
agar saya mampu bangun semula..
(setiap kali demam aku akan mintak injection)

jadi 2012 disambut dengan doa,
moga2 saya memperoleh kesihatan yang baik sepanjang tahun.
kurangkan demam, lebihkan makan..

aminn..


p/s: badan yang kurus tidak menjamin kebahagiaan kesihatan..

4 comments:

Cik Ai said...

amin...
sakit penutup buku 2011 kot =)

liza nora said...

@cik aini Lavender's : hm.. tulah pasal.. takde bunga api tahun ni.. hehe..

Nisa Greennnpanda said...

hehe..moge diberi kesihatan yg baik ye dear..

hepi new year~!!

liza nora said...

amin.. u too nisa..
wish u all the best for 2012 ye..

happy new year too.. xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...