Saturday, January 14, 2012

kakak.. kaka.. nak dinasour.

salam.
2 more paper to go.
after that hoyeh2..

aku online kat makstall je sekarang sebab broadband dah kene terminate.
tak bayar bil.

tiba-tiba aku didatangi oleh budak kecik yang bakal hensem bila besar nanti. haihh..
tergoda i. comel betull..

dia datang cakap "kaka, kaka, nak dnshourr.."
aku tak paham sebab yelah umor dak tu 2 tahun lebih..
rupa2nya dia cakap nak tengok dinasour..
aku pun ohh, nak tengok ke?. . adik nak tengok eh?.

jadi aku google kat dia, gambar2 dinasour.. haha..
layan budak tu kejap.. gelak2 tengok gaya dia..

aku happy pun tak lama,
sebab pastu nenek dia ajak g tempat diorang balik..

tamat.~

4 comments:

eva said...

olaa comel budak tu. tak takut dgn org eh.. hehee

♥ Miss SNZ ♥ said...

omo ~ so sweet !

cik pinaz said...

comel kan ? suka dgr diog ckp tak terus tu . dgr mcm cute jerkk :)

liza nora said...

@eva: hm.. tula, seb bek i xkidnap.. comel sgt..

@♥ syaza nur zahrah ♥ : sweet sgt. trngat baby kt umah..

@cik pinaz: rindu sgt lah dat moment .. cute baby sgt best.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...