Monday, January 2, 2012

jom join bloglist licha*

assalamualaikum.

apa khabar semua?? sihat?
ya, itu yang kita harapkan..

memandangkan saya bakal sibuk sepanjang bulan 1, jadi saya bercadang ingin
melebihkan pembacaan di samping mengulangkaji pelajran.. (saya nak exam)

bila stress, saya harap ada benda yang mampu mengubatinya,
contohnya blog anda sicomel sekalian..
penat baca buku, baca blog korang pulak. ye tak?.


*jom join bloglist licha*

cara yang mudah:

1. follow blog bla3 (blog akulah, xkan blog kau)
2. letak link di komen.
3. saya akan follow & letak blog anda anda di bloglist saya.
4. ajak kawan2 (tag).

ruang dalam blog ni sememangnya banyak, sila godek2 sekeliling kalau tak percaya.
jadi tak perlulah nak risau sangat kalau tak muat. kalau boleh biarlah blog anda semua ringan,
senang saya nak follow dan melepak kat sana sambil makan popcorn.. hehe..
1,2,3
jomm.....

tamat tempoh: 14.jan.2012
kalau dah pernah follow, tapi nak saya letak dalam bloglist pun boleyh.. saya tak kisah lah..



p/s: ajak kawan2 sekali kalau nak 1 geng dalam bloglist saya. k..

4 comments:

bebeldotsorang said...

http://bebeldotsorang.blogspot.com/ dh follow awak :)

Cik Aini Lavender's said...

http://miszpinkies.blogspot.com
blog licha pun mmg ada dlm bloglist sy =)

::CIK LYNN:: said...

liza, nk!! hehe

iyou said...

phew.... baru jumpa blog exskul-mate ler... ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...