Wednesday, November 23, 2011

Malus Domestica. kekasih baru ku.

hye semua,
aku mempunyai kekasih baru.
aku sangat bahagia dengan kehadiran nya,
datangnya jauh, dari oversea pulak tu.

sekarang tiap hari aku akan bersama-sama dia.
makan pun berteman, dulu cuma sendirian.
tiada lagi halangan antara kami berdua.

betullah bak kata orang,
indah benar dunia ini sekiranya bercinta.


oh abang~
malus domestica,
hensem, kulit dia licin sangat sampai aku pulak yang rasa malu. T_T.

ni pulak gambar dia dengan family dia.

saja nak cerita,
haritu diorang datang rumah aku..
nak merisik lah tu.. *_*.

kata korang kenal dia?.
tapi kenapa tak tau nama penuh dia??.. ish3.. kesian.

4 comments:

khair said...

hensem la dia...:)
sy dh follow awk...
jgn lpe follow sy blik ye...

azzah said...

family dia pun licin2 kulitnya kan?..:)

khair said...

ha'ah...ni kan mmg 1 keturunan...^_^

liza nora said...

@khair: hehe... of coz la. xpyh g new york skin solution dah.

@azzah: hm..sebb licin tu yg jatuh cinta ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...