Saturday, February 11, 2012

Dapat L.. Yeayy

Assalamualaikum..

Hm.. Hari ni aku baca novel lagi. Haha..
Sah la takde benda nak buat sangat..

Semalam aku pergi akademi memandu (cewahh).
Hantar gmbar nak bua lesen L..
Da umo 22 baru nak buat lesen, apa daa.
Memang takbest sangat la rasanya..
Hayun2 tangan 3 kali, pastu tett.. Hehe. (lesen moto la tuh).

Bila aku bagi je gambar tu., kerani senyum2..
Sah pas aku keluar tu diorang gelak kahkahkah sebab gambar tu..
Bengang btol aku dengan staff tu.
Tak tau photoshop ke?. Edit ke?. Haishh.

Boleh plak pic aku ad tompok air atas kepala, macam burung baru lepas
Hajat atas kepala aku.k fine..
Malu lagi.. Haihhh..

Kene trima hakikat jelah, lesen L aku nanti buat bahan orng gelak..

6 comments:

cik maisharah said...

kerani tu gelak sebab gambo tu cun tuh hahaa..:P

liza nora said...

@cik maisharah: haha.. Cun sebb ada special effect ats
pale.. Tompok hujan,

liza nora said...

@cik maisharah: haha.. Cun sebb ada special effect ats
pale.. Tompok hujan,

Cik Aini Lavender's said...

haha..ok lah tu,wat kenangan pic lesen L comel cenggitu =)

cik pinaz said...

hmmm , bilalah nak dpat lesen L gak .. huhu

liza nora said...

@cik aini lavender's : haha.. kelakar sgt. dah la time blaja tu pun dh kene gelak dgn cikgu..

@cik pinaz: oo.. xd lesen cm liza gk ea dear? dont worry k. t ad rezeki buat la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...