Sunday, May 13, 2012

mak.. i lap u

assalamualaikum..

happy sunday,
happy mothers day...

disini aku ingin mengucapkan rasa syukur 
dan berterima kasih kepada seorang insan bernama ibu.

*mummy you are the greatest*

apa pun gelaran yang kita guna untuk memanggilnya,
tapi ibu tetap seorang wirawati yang paling hebat.. 
mampu untuk menjaga sebuah keluarga, suami dan dot dot dot

tak payah pakai costume macam catwoman, 
pun dah nampak ke-super-heroin nya.. haha.. 
lagi2 bila dipanggil, mummy...... cepat je dia datang.
cbe ko nangis, mesti dia datang dengan muka gelabah+ risau..

dulu2 aku ingat lagi lahh, banyak sangat kerja sekolah cikgu bagi.
kena type kot tak salah aku, 
pastu aku dh type separuh jalan...... tupp.. terpadam.
hilang semuanya.......

aku sangat la kecewa, 
kena type balik semua kerja aku dah la panjang berjela berpuluh- puluh muka surat..

berjagalah si anak sampai tengah malam..
mummy aku rilek je tengok,.
pastu dia masuk bilik.

rupa2 nya, dia menangis.. T_T
sebab tak dapat nak tolong aku. 
siann sangat mummy.


mum, 
u are the best person i've ever met in life.
u shed away my tears,
and teach me everything about life,

i love u mum.

p/s: semalam tengok hindustan tv3 aku menangis.. korang??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...