Monday, May 7, 2012

diet yang betul.

assalamualaikum..
hey, happy monday..

hari ni kelas ada 2 je, 11 pagi & 4 petang..
boleh bangun lewat dan bermalas- malasan di atas katil lama sikit. hhehe..

tak de pe nak cakap pun hari ni, adoii.. 
sebab aku busy sangat nak baca buku.. malam satgi test..

_tips diet rasulullah S.A.W._

kalau yang dah tau tu, baguslah..
kalau belum. sila lihat bawah..


boleh la diamalkan sebab tips ni sangat berguna, 
dapat mengelak sakit perut, keracunan makanan, etc..
bagus kan??


p/s: sebenarnya, aku pun baru tahu dalam tahun lepas camtu. 

daa.. 

2 comments:

Syura Nasrin said...

susu & cuka?

liza nora said...

@syura nasrin : maksudnya, cuka tak boleh di minum bersama susu. sama jugak kalau dah mkn ayam, tak boleh makan ikan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...