Saturday, October 29, 2011

iklan lawak kat tv. kacang tak lupa kulitnya.

hari minggu sememangnya best di isi dengan menonton tv. sayangnya, zaman sekarang ni cerita pendek betul, tapi iklan yang berjela2..

banyak jugak lah iklan yang best, especially time hari raya dan perayaan.
hari ni aku berjaya cari iklan yang tak ada di Malaysia, yang aku rasa cam best.

ni iklan mcD.


kat bawah ni, lagi best... ekstrem sungguh..



iklan kita masih lagi mengamalkan budaya ketimuran, pasal tu aku rasa kurang menjadi bab kempen anti merokok ni.. iklan kat atas memang sempoi gila la.. seb bek aku bukan perokok. *hmphh....... kot2 la nanti pergi dating tiba2 ada orang datang baca yasin?.. oh, nightmare...... hehe.

tapi la kan, kalau korang student, terasa tak korang bila tengok iklan ni??
apa feedback korang bila pertama kali tengok iklan ni?
hahahaha.. tak tahulah kan, bila aku nampak je iklan ni kt tv, aku mesti akan gelak..
gelak kuat2 dengan housmate aku semua.. yela, kitorang lah kacang2 tersebut, tapi apa kata tukar iklan lebih up to date sikit. ? baru meriah..

hutang orang jangan lupa bayar ye kawan-kawan *~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...