Thursday, October 20, 2011

aku tak suka quiz..


siapa kat sini student??
stuju tak dengan apa aku nak cakap ni. stress nya hidup sebagai student kn?. bertambah kecewa bila kuiz dapat markah ciput, test xlepas, apatah lagi final exam hancur,..

dah betul, nak wat mcm mana lagi?.
sebab haritu aku buat 1st quiz, rasa macam berkarat betol otak ni..
berapa banyak pangkah dari betul?. hahaha.. boleh tengok beramai-2. silakan......

ni adalah soalan sebenar yang dijawab oleh aku. course-COMMUNICATION AT WORK. heckk.. ok, nampak sangat aku memang tak betol.. pe aku tulis semua ada dalam buku, tapi bukan ni yang dia tanya.. haha..

lagi bertuah bila dapat nota cinta dari lecturer itu sendri..
rajen jugak dia tulis panjang2,

hm.. memang patut la pun dapat markah kurus2 je..

lepas tu, berani pulak aku pergi depan mintak tambah markah, ;p

aku : Dr, my explanation is right, y dont i get the marks?
lect: " oh, yah thats true, but it is wrong"".......
*wat malu je.

.. i hate quiz. super duper hate.

hari ni pun jawab lagi 1, tak tau la dapat lulus ke tak...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...