Sunday, June 24, 2012

birthday..

assalamualaikum..

dalam setahun, bulan 6 lah yang paling aku suka. bulan feveret sebab banyak tarikh2 yg best untuk disambut.
hehee..

my birthday -14th of june.
tahun ni, macam tahun lepas aku takdelah buat majlis panggil 1 kampung.
tak pun.. celebrate dengan kawan2 je. takde telur dan tepung. pun tak..
sebab aku dah terangkan dengan jelas, bahawa aku tak suka semua tu. sebab nanti kena mandi, bau hanyir telur boleh buat aku muntah :( .

so, where i went on 14 of june?

1. jj baru, located at pengkalan. g beli selipar. and lil shopping..


2. makan durian.. 2 biji habis aku sorang makan.. awww. aww.. hebat. haha.
 

 3. saje gedik g genting. xd motip pun. semata-mata nak naik skyway rm12 pergi balik.
pastu turun..tak main pape game pun. time tu dah petang sangat. 

its was very joyful. sebab ada orang bawa aku jalan2.. sadly, aku tak boleh drive. uhu.. 
and tenkiu for all the wishes. from my frends, bestfrens, boyfren, family, etc...
you guys have delighted my day.

oh, ya. 
birthday gift-  dapat seluar tido jalur2 kaler oren.. so cute i must say. hehe.. 
from housmate/schoolmate Sepet Xiaojie.. 

n the new ipad :p 
from my other half. 
tengs.. u made my day.. 


thank you .. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...